Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2008 14:12 - Парченце от моята болка...
Автор: cerafina Категория: Лични дневници   
Прочетен: 458 Коментари: 2 Гласове:
0



*
*
*
*
*
  Следобеден ден... Слънце, пролет, виталност... На разходка с една моя приятелка. Смях. В добро настроение съм, нещо, което приятелите ми обожават да улучват, защото аз съм такъв тип характер – или в адски криво настроение, или в адски добро. Обичам да говоря за нещата от живота... За всичко. Обичам да ми споделят, да давам съвети, да помогна ако мога... Обичам и да споделям, но най-много обичам да изливам емоциите си на лист хартия или в случая – да редя дума по дума откровения от душата върху клавиатурата... Разходката продължава и виждам него... Сам, може би се прибира. Идва, спира се, усмихва се, здрависваме се. Не иска да пусне ръката ми. Аз се дърпам, при това съвсем инстинктивно... Гледа ме право в очите... Тогава светът спира за момент... И за мен, а мисля и за него няма никого друг около нас. Само аз и той, и онова чувство, което колкото обичам, толкова и мразя... След миг всичко спира. Усмихвам се. Уговаряме се, че когато има време ще си обади... Тръгваме, а аз продължавам да мълча и да мисля за него, като опиянена... Тогава приятелката ми ме измъква от капана на собствените ми мисли: -Ще ти кажа как изглежда отстрани. Когато той гледа теб, сякаш нищо друго не съществува пред него. Аз го наричам любов, ти защо отричаш да приемеш, че те обича? Очите говорят... Питай когото искаш, ако не ми вярваш, но е така...     Знам го, усещам го, но защо не можем, защо не се получава... Обичам го и го мразя... Част от мен го иска до болка, друга отчаяно се опитва да се откъсне...   Това се нарича обреченост...


Тагове:   Моята,   болка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. evangeline - всъщност
13.05.2008 20:20
ние сами си го причиняваме. по някакви необясними причини. искаме да се отърсим. аз го наричам страх. страх от божествената красота. малко объркано говоря, та надявам се да ме разбереш ;)
цитирай
2. exilia - просто не бързаш
14.05.2008 17:38
да го наречеш някак... за да не развалиш магията
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cerafina
Категория: Лични дневници
Прочетен: 199640
Постинги: 326
Коментари: 566
Гласове: 5648
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930