Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2007 13:47 - Из моите вътрешни терзания...(За думите "Обичам те")
Автор: cerafina Категория: Лични дневници   
Прочетен: 596 Коментари: 2 Гласове:
0



*
*
*
*
*
image


...Едно такова безразличие...
Апатия, инертност, безтегловност...
А по принцип не съм такава...
Емоционална съм!...Прекалено много чувствам, живея чрез душата..., но... понякога (често) се уморявам!... Емоцията ме изтощава до такава степен, че преминава в безчувственост...
Винаги съм се стараела да не наранявам човека отсреща... Опитвам се да мисля за другите, да се поставям на тяхното място...
Въпреки това наранявам...без да искам...
Тези, които най-много ме обичат, тези, на които най-много държа...И от това боли най-много...
А знаете ли с какво нараних първата си любов, човекът, който ме обичаше искрено?
-Със своя вечен непукизъм, граничещ с безразличие... И разбрах причината чак след една година...
Истината е, че ми дреме прекалено много...но не искам да го показвам... (В това ми е грешката)
Тая всичко в себе си, а като се прибера вкъщи изливам емоцията, мислите, чувствата на белите листи... Там, в дневника ми са и болката, и щастието...
А толкова пъти съм искала да кажа спокойно "Обичам те!", а толкова пъти не съм го правила... Защото ме е страх... Защото от страх да не нараня себе си, се получава обратния ефект- страдам повече...
image

...Все пак успях!
...Казах му "Обичам те!", но...
...Беше прекалено късно...
image


...Човек се учи от грешките си!...


Тагове:   Моите,   обичам,   терзания,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dadide - .
16.07.2007 14:43
Понякога е много трудно да кажеш тези две думи "Обичам те!" И когато си трупал, и трупал това в себе си, отронвайки се от устата ти имаш чувството, че е паднала планина от сърцето ти. На теб ти олеква, но дали тежестта на тези две думи не е натежала на човека, за който са?
цитирай
2. cerafina - *dadide,
16.07.2007 15:06
ужасно права си...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cerafina
Категория: Лични дневници
Прочетен: 199554
Постинги: 326
Коментари: 566
Гласове: 5648
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930