Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2010 13:14 - ...Частичка по частичка новост и спомен
Автор: cerafina Категория: Лични дневници   
Прочетен: 624 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 27.07.2010 13:26


*
*
*
*
*
Последен изпит и утре ще кажа "Hello summer!" Вярно, лятото е към средата си, но аз искам и ще превърна август в юли и септември в август...
Багажи отново, полет, столица, автобус, вкъщи... Схемата е ясна. Разликата е, че този път ще съм за доста време...
Време за почивка след цяла година малко, или повече стрес. Борба за доказване, но и множество купони... Просто съм такава. Равносметката е тази, че се чувствам добре, смея се вече също толкова много, колкото и в гимназията, а това е най-важното... Нормализирах живота си, а това може само да ме радва...
Събирах частичка по частичка новост и спомен, за да мога някак да ги сглобя и да изградя новия си живот на базата на стари изводи и нови копнежи. Все още съм в проект. Но напредвам. Докато го завърша, ще мина м следваща по-сериозна фаза от живота си...
Важно е да е забавно! Не винаги ми се получава, но в края на крайщата няма фатални неща, когато човек е здрав... Има някои не много приятни случки, но те са, за да успеем да оценим хубавото после...
Носталгията намаля, дори оставям голяма част от себе си тук.
Лошото е, че след два месеца вкъщи така ще свикна, че после пак ще трябва известно време да се адаптирам... Както всеки път.
Отсега виждам радостните лица на приятелите ми. На истинските, малко ми останаха, но най-ценните...
После плажове и дълги нощи, танци и махмурлук на другия ден... Спомени и срещи... Но нека всичко бъде по-различно, по-малко драма, повече забава...
А после като се върна, ще се боря за нещо ново, някой, който се появи изведнъж, за да ми покаже, че и тук мога да намеря някого, който отговаря на мен по темперамент... Някой, който както изведнъж дойде, така и замина... До наесен... Когато може да сме се забравили, или да се искаме повече... Съдба!
Но всичко се случва с причина!

Хубав остатък от лятото на всички!


Тагове:   новост,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pti4kata - хубаво лято и на теб, страхотно е да ...
27.07.2010 14:16
хубаво лято и на теб, страхотно е да прочетеш нещо позитивно
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cerafina
Категория: Лични дневници
Прочетен: 199284
Постинги: 326
Коментари: 566
Гласове: 5648
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930