Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2008 15:20 - Малко коледно настроение
Автор: cerafina Категория: Лични дневници   
Прочетен: 517 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
*
*
*
*
*
Просто няма как да живееш в Кьолн и по това време да не те обхване коледното настроение...Още не съм имала времето да пообиколя други градове в околността, освен Аахен, където впрочем събота ще ходя да пия греяно винце, но в Кьолн е приказно. Е, все пак коледният базар се казва "Engelmarkt"  (ангелски пазар).
Днес в ранни зори ходих на лекции и после се пуснах към центъра да купувам подаръци. Валеше сняг и си беше вълшебно, поне за мен, макар че повечето немци се дразнеха от снега...
Какво по-хубаво от това да имаш пари в джоба си и да знаеш, че ще ги изхарчиш, за да зарадваш любимите си хора... Вървях си и си се усмихвах...
Вървейки се помолих да избера точните подаръци...т.е. съответният подарък за съответния човек да ме чака някъде там и аз просто да го открия... : ) 
Мисля, че се получи. Определено съм доволна от крайния резултат... Купих на всеки, който е скъп за мен по нещо от сърце...
Естествено най-трудно ми беше да открия подарък за един точно определен човек... Но изведнъж както си се разхождах по етажите на един мол и хоп - попаднах на цял етаж магазин за дискове... Реших да погледна каква музика има и що да видя... Цял рафт с jazz music. Това беше и моят знак... Купих 3 диска jazz music. Много се надявам да му харесат и да го зарадвам. А и да се сеща за мен като си пуска песните.
Щастлива и доволна се прибрях в тукашния ми дом и правейки разбор на покупките, продължих да се усмихвам. Намерих си и едно немско радио, където пускат коледни песни и това беше кулминаията просто... Настроението ми е невероятно... Надявам се да успея да пренеса малко и на тези от вас, които четат този постинг...
Прекрасен ден и още по-прекрасни приготовления за празниците!



Тагове:   настроение,   малко,


Гласувай:
0



1. dadide - *-*
03.12.2008 17:08
Предаваш коледното настроение с много топли думи и снежни усмивки :)
Весели дни, изпълнени с хубави емоции, до празниците!
цитирай
2. cerafina - : )
03.12.2008 17:34
Благодаря ти, dadide!
Поздрави и усмивки!
цитирай
3. albizia - Може ли малко сняг и за България? ...
03.12.2008 22:03
Може ли малко сняг и за България? :))) Звучи страхотно, а тук е толкова топло, че коледното ми настроение отпреди няколко дни се стопи и сега украсата в стаята ми се струвя нелепа. Завиждам ти благородно.
цитирай
4. cerafina - albizia, нали знаеш, всеки иска това, което няма...
04.12.2008 01:11
Аз пък всичко давам за топло време и разходка в хубавото ми градче в България по слънчице : )
Надявам се до две седмици времето все пак да ни изненада с малко сняг, ама мъничко - за настроение...
(Тогава и аз ще съм си в истинския дом: ))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cerafina
Категория: Лични дневници
Прочетен: 199503
Постинги: 326
Коментари: 566
Гласове: 5648
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930