Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2008 16:34 - Шанс или ходене по мъките?
Автор: cerafina Категория: Лични дневници   
Прочетен: 373 Коментари: 1 Гласове:
0



*
*
*
*
*
...Преди около 2 седмици разбрах, че съм си взела немската диплома Sprachdiplom за т. нар обучение в DSD-Schule. Естествено съм много щастлива, защото на практика получавам документ, че владея немския на ниво C1, което е най-високо за тези, за които немският език не е майчин.
До тук добре... След доста нерви в групата от 10 клас насам, сума ти и проекти, групови работи, съчинения, граматики и постоянно доказване на уменията пред германци, най-сетне трудът ми беше оправдан с тази диплома. И ето новата дилема... Да пробвам ли да подам документи в Германия?
Всъщност излъгах... Това не е дилема - аз вече реших, че ще подам документи в Германия...
И ето... Започна се великото търсене... Кой град, кой университет, каква специалност, как се подават документи точно, ще ме приемат ли, ако ме приемат - ще се справя ли?...
Иска ми се да уча нещо от рода на Международни отношения или Европейско право и сега ровя, ли равя из сайтовете на немските университети и попадам на страшно много информация, но и да я отсее човек не е лесно...
И в края на постинга си искам да питам запознат ли е някой с мъките около кандидатстването в Германия и въобще може ли някой да ми даде някакви съвети какво да правя?
Благодаря предварително!
Лек ден!


Тагове:   шанс,   мъките,


Гласувай:
0



1. innersmile - най-кофтито е чакането. . . на един ...
01.05.2008 01:23
най-кофтито е чакането...на един мой съученик му пристигнаха документите че е приет края на септември..и той вече се беше записал и започнал в софийския,защото искаше да се подсигури.
иначе градът и специалността ти трябва да си избереш...но хубавото на тази диплома е,че навсякъде в германия си приета :) успех!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cerafina
Категория: Лични дневници
Прочетен: 199534
Постинги: 326
Коментари: 566
Гласове: 5648
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930