Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2007 12:33 - Ето на, разнообразието ме изтрещя...
Автор: cerafina Категория: Лични дневници   
Прочетен: 329 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 22.08.2007 15:04


*
*
*
*
*
:)

Тея дни направо нямам време за нищо...
Цяло лято такова спокойствие, пък сега направоооо...
Но не се оплаквам, напротив, много си ми е яко!
Ще споделя набързо :)

Братовчедка ми от Свищов дойде на гости. Тя е на 20 и ми е страшно скъпа... Виждаме се два пъти в годината, но знаем всичко една за друга и й имам голямо доверие... Сега учи в СУ и се надявам догодина да се виждаме вече мнооого по-често...

Вчера пристигна и най-добрата ми приятелка до 5-ти клас и човек, който обичам адски много... Бяхме в един клас, но след 5-ти клас замина за София. Мислихме се, че ще изгубим връзка заради разстоянието, но не стана така, все още сме много близки, за което се радвам много... 

Направо се чудя на кого да се радвам по-напред...

От друга страна, пък една от най-добрите ми приятелки от тук скъса с приятеля си вчера, а аз нямам време да поговоря с нея, да я изслушам... Тя уж ме разбира, но ми е кофти за това...

И накрая... хах...
Вчера някой ми клипна. Поклеждам си телефона... Бевшия...
Уау... Тая пък от кога не ми е звънкал...
Изчаках малко, поогледах се да не би да ме е видял някъде, после се обадих...
Питам го аз к"во прайка и той вика:
-Аз на теб ли пуснах сигнал?
Отговарям:
-Учудващо, но да!
-Ами щото май съм объркал, звънях на чичо ми...
В тоя момент ми прекипява... Но почвам да играя както винаги
-Е, нищо, ето повод да те чуя к"во прайш...
-Ами нищо особено, в Слънчев съм...
-Аааа... до кога?
-До утре...
-Е, няма се засечем, жалко...
-Жалко, наистина...
-Иначе после в града ли си?-питам аз
-Да!
-Е, ще ти звънкам, се видим...
-Непременно трябва- казва той
Така ни приключва невероятния разговор...
Питам аз сега... Той за тъпа ли ме има?! На чичо си звънял и се объркал точно с моя номер... Мани, мани...

Както и да е, да е благодарен, че го обичам още...

Надявам се да имам време да пиша преди да замина на море...
Това е то около мен!
Цункам ви!


Тагове:   МЕ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ady - :)
22.08.2007 14:04
Приятно изкарване:)
цитирай
2. cerafina - :)
22.08.2007 15:06
Мерси, ady!
Усмивкиии!
цитирай
3. candy - Ще...
23.08.2007 19:18
...ходиш на лагер в Св.Влас? :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cerafina
Категория: Лични дневници
Прочетен: 197229
Постинги: 326
Коментари: 566
Гласове: 5648
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031