Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2007 19:48 - Лицемерие, злоба, позьорски истории...
Автор: cerafina Категория: Лични дневници   
Прочетен: 420 Коментари: 3 Гласове:
0




*
*
*
*
Да...
Идеята за този пост получих току що...
Не мога да свикна още, че вече не съм най-малката... А е факт... 
Предвид, че съм тръгнала от 6 години на даскало и винаги до сега съм се събирала с по-големи... Харесва ми чувството да съм малка...
В нашето градче компаниите се познават или поне всеки знае всеки... Дали е предимство или недостатък... това е друга тема...
Та вече съм 12 клас... Почти пълнолетна и ето го проблема...
Едно, че по-големите, с които съм излизала ги няма в града, второ, че с когото съм си харесала или съм ходила, или съм опитвала поне, или съм го опознала и съм се отказала и трето, че сега някви малки девойки ми се правят на интересни...
Обяснявам... Някви деца между 13 и 15 години са решили, че им е изгряла звездата... И се правят на интересни... Интриги, говорят мен, дето пък въобще не ме познават, бе... Просто леко казано съм възмутена, хм... Бясна съм!
Като бяхме малки с моите приятелки поне респект от по-големите каки имахме... А тея... Ау...
Да не говорим, че повечето, с които се опитват да ходят, вече са минали или през мен, или през някоя приятелка, или не са били с нас, защото не стават... Но те излизат с тях и като се спрем и надувки някви... Защото едва ли не момчетата са техни, а не наши... Пък то какво?! Мен "техните" момчета просто вече не са ми интересни защото ги познавам доста по-отдавна...
Една от тия... Разбрах, че днес зарязала един мой приятел... Мого се ядосах, защото той много си я обичкаше и сега му е много кофти...
На нея въобще не й пука и това е най-лошото...
И тя, и приятелките й са някви позьорки, които само се надъхват една друга, не виждат по-далеч от нослетата си и на всичкото отгоре обсъждат хора, които не познават... За ценностна система няма да говоря... Те така или иначе не знаят какво значи това... В този постинг засегнах една част от младите девойки... Естествено винаги има изключения, но като цяло много от момиченцата са тъпи, нямате представа колко много...
На къде отива младото поколение?





Тагове:   лицемерие,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. innersmile - така е за съжаление. . . мн са зле, ...
04.11.2007 12:47
така е за съжаление...мн са зле,живеят като за последно и повечето не си дават сметка какво вършат...не се ядосвай,те няма да се променят,трябва първо да се наживеят и сами да разберат,че това,което правят,не винаги излиза най-правилното :) поздрав с http://www.youtube.com/watch?v=DPPjwDiy0vc
цитирай
2. cerafina - Мерси за песничката!
04.11.2007 15:40
Те пак да си живеят и пак да си се опарят, то рано или късно на всеки се случва, но да не "ми бъркат в паничката"...
Лек ден и успешна седмица!
Прегръдки!
цитирай
3. innersmile - моля:) успешна седмица и на теб !...
05.11.2007 14:17
моля:) успешна седмица и на теб !усмивки :) и прегръдки!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cerafina
Категория: Лични дневници
Прочетен: 199235
Постинги: 326
Коментари: 566
Гласове: 5648
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930