Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2007 14:54 - От Дунав до Родопи...
Автор: cerafina Категория: Лични дневници   
Прочетен: 321 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 08.08.2007 14:56



*
*
*
*
*
Върнах се! И съм много щастлива!

Home sweet home!- Нали така казваха американците?
Е няма по-хубаво място от вкъщи, особено когато те е нямало 10 дни, че май и повече станаха...
Иначе успях да си почина, даже имах време да ми доскучее, да ми домъчнее за приятелите ми, за блога ми и разбира се-за вас!

Нека да разкажа, максимално кратка ще бъда, защото ако разкажа всичко, ще стане страшно дълъг постинг...

Тръгнахме рано рано... По обяд вече бяхме в Казанлък. Не успях да го разгледам кой знае колко, защото беше много топло, а спряхме само да пием по нещо студено там и да си починем...
image

А това е цевтъра.

Следващато ни спирка беше Калофер. Там останахме една вечер в един приятен семеен хотел. За Калофер мога да кажа, че е типично планинско градче. По-интересното там е къщата-музей на Ботев и едно от първите класни училища в Калофер на баща му даскал Ботю Петков.

image

image

Рано, рано на другия ден минахме през Карлово. Доста по-голм град от Калофер, само че на мен толкова ми се спеше, че нищо не видях, а и музея на Левски беше затворен. Пихме кафе точно срещу него.
image

А това е центъра...

След обяд вече бяхме в Бачковския манастир...

image

ЕЕЕххх Родопиии!
Такава красота! Думите не могат да я опишат!!!

Крайна спирка-Пампорово... Доста разпилян курорт, честно казано не ми хареса много, но природата...

image

Ходихме в Смолян.

image

Както и в Чепеларе.

image

Посетихме красивота градче Широка Лъка. Впечатлена съм!

image

image

За сега толкова, защото снимките се качват многобавно, а аз имам страшно много да наваксвам с ученето...
Утре ще има още снимкииии!!!





Тагове:   Родопи,   дунав,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. exilia - Прекрасно :) благодаря за хуб...
08.08.2007 16:50
Прекрасно :)
благодаря за хубавите снимки ;)
и се радвам че ти е било забавно :)
и welcome back :)
цитирай
2. cerafina - :)
09.08.2007 18:31
* Мерси, exilia, радвам се, че са ти харесали снимките!
* deli, мила, пожелавам ти скоро да отидеш!
Целувки!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cerafina
Категория: Лични дневници
Прочетен: 199596
Постинги: 326
Коментари: 566
Гласове: 5648
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930